Digitālā mārketinga meistarklase

Apjoms – 32 akad. stundas
Sākums – 2020. gada 14. februārī
Pasniedzēja – digitālā mārketinga eksperte Inga Bandeniece (Rīga)
Galvenās tēmas:
Digitālais mārketings kā tradicionālā mārketinga sastāvdaļa
(Digitālā mārketinga jēdziens, Digitālais mārketings salīdzinājumā ar tradicionālais mārketings, Digitālā mārketinga plusi un mīnusi, Interneta komerciālā nozīme)
Digitālā mārketinga instrumenti
(Sociālie mediji, Reklāma, Mājas lapa, E-pasti, Mobilie tālruņi u.c.)
Komunikācija digitālajā vidē
(Saturiski bagāta vēstījuma izveide, Viedokļu līderu iesaiste, Auditorijas iesaiste, Komunikācijas biežums un labākais laiks, Komunikācijas tonis, Reaģēšana uz kritiku un sūdzībām, Meklētājprogrammu optimizācija (SEO), Biežāk pieļautās kļūdas, Dizaina nozīme, Tendences audio, video un foto izmantošanā)
Komunikācijas digitālajā vidē stratēģija
(Stratēģijas izvēle, Stratēģijas izstrāde, Novērtēšanas iespējas)
Nodarbību laiki:
14. februārī plkst. 17.30-21.00
15. februārī plkst. 9.00-14.00
28. februārī plkst. 17.30-21.00
29. februārī plkt. 9.00-14.00
13. martā plkst. 17.30-21.00
14. martā plkst. 9.00-13.10
Maksa:
128,00 EUR, piesakoties līdz 01.02.2020.
148,00 EUR, piesakoties pēc 01.02.2020.
Digitālais mārketings


Komentēt