Digitālais mārketings

Profesionālās pilnveides programma – Digitālais mārketings

Prasības uzņemšanai: pamatizglītība

Mācību apjoms: 160 akad. stundas (3-4 mēneši)

Programmas saturs: 

  • uzņēmējdarbības pamati (uzņēmējdarbības būtība, komercdarbības formas, riski; plānošana un analīze; produkts un tirgus izpēte; biznesa plāna izstrāde u.c.
  • mārketings un sabiedriskās attiecības komercdarbībā (mārketinga un sabiedrisko attiecību būtība; mārketings komercdarbībā; sabiedriskās attiecības komercdarbībā u.c.
  • digitālais mārketings (digitālais mārketings kā tradicionālā mārketinga sastāvdaļa; digitālā mārketinga instrumenti (sociālie mediji, reklāma, mājas lapa, e-pasti, mobilie tālruņi u.c.); komunikācija digitālajā vidē (saturiski bagāta vēstījuma izveide, viedokļu līderu iesaiste, auditorijas iesaiste, komunikācijas biežums un labākais laiks, komunikācijas tonis, reaģēšana uz kritiku un sūdzībām, meklētājprogrammu optimizācija (SEO), biežāk pieļautās kļūdas, dizaina nozīme, tendences audio, video un foto izmantošanā u.c.; komunikācijas digitālajā vidē stratēģija (stratēģijas izvēle, izstrāde, novērtēšanas iespējas u.c.

Mācību maksa: 400 EUR

Iespēja maksāt pa daļām.

Noslēgumā – profesionālās pilnveides apliecības!

Uzzini vairāk: tālr. 26354505, e-pasts: info@pureacademy.lv


Komentēt