Izaugsmes akadēmija komunikācijas praktiķiem 2017

12. un 13. maijā Alsungas novadā, atpūtas vietā „Ķīši”

PROGRAMMA

Piektdiena, 12. maijs

Laiks Aktivitāte
No 11.00 Reģistrācija
Tēja / kafija, uzkodas
11.30 Pasākuma atklāšana
Iepazīšanās aplis
12.00-12.45 Sabiedrisko attiecību un mārketinga izpratnes dažādība
Pieeju daudzveidība sabiedriskajām attiecībām pasaulē un Latvijā, sabiedrisko attiecību jēdziena modernākā izpratne, mārketinga jēdziena šaurā izpratne Latvijā, mārketinga patiesā būtība, sabiedrisko attiecību un mārketinga attiecību modeļu daudzveidība
Inga Pūre (Liepāja), komunikācijas zinātnes doktore, sabiedrisko attiecību attīstības Latvijā pētniece, LiepU docente, “PURE Academy” dibinātāja un valdes locekle, sabiedrisko attiecību praktiķe ar vairāk nekā 15 gadu pieredzi.
13.00-14.30 Pārliecināšanas māksla
Pārliecināšanas iemaņas ir visiem, jo tās ir neatņemama ikdienas sastāvdaļa komunicējot ar apkārtējiem. Taču tikai tie, kas šo māku apgūst visprasmīgāk, sasniedz augstus rezultātus privātajā un biznesa vidē. Pārliecināšana NAV manipulēšana un sava viedokļa uzspiešana otram, bet gan savas attieksmes, uzmanības un cieņas pret otru attīstīšana.
Aleksandrs Mantess (Rīga), psihologs, koučs, treneris
14.45-16.15 Pārliecināšanas māksla (turp.)
Aleksandrs Mantess (Rīga), psihologs, koučs, treneris
16.30-18.15 Kā panākt sabiedrības iesaisti un atbalstu vērienīgu projektu realizācijā
Situācijas analīze. Stratēģijas izvēle. Taktiskais plāns un tā realizēšana. Secinājumi un tālākās komunikācijas nodrošināšana.
Rita Voronkova (Rīga), komunikācijas zinātnes maģistre, viena no pirmajām sabiedrisko attiecību speciālistēm Latvijā, specializējusies krīzes un pārmaiņu vadībā, ar profesionālu pieredzi vadošajās SA disciplīnās. Palīdzējusi tādiem klientiem kā Laima, Latvijas Balzams, Rīgas piena kombināts, Hanzas maiznīcas, Fazer, Balticovo, Rīgas miesnieks, Tukuma piens, Spilva, Staburadze, Latfood, Tele2, Lattelecom, Statoil, Hipotēku banka, GE Money, Latvenergo, Lauma, Mēness aptieka, Recipe Plus, Aizkraukles slimnīca, TC Mols, TC Alfa, u.c.
18.30 Vakariņas 
19.00-20.45 Digitālais mārketings VS tradicionālais mārketings
Izskatās, ka mūsdienu mārketinga vide ir sadalījusies divās nometnēs – vieni uzskata, ka līdz ar digitālā mārketinga attīstību tradicionālais mārketings agrāk vai vēlāk atmirs, savukārt citi digitālo mārketingu vienkārši vērtē kā tradicionālā mārketinga sastāvdaļu un neko īpaši revolucionāru tajā nesaskata – tikai jaunus kanālus un instrumentus mārketinga īstenošanā.
Kā tad ir patiesībā? Laiks rādīs.
Taču sekot līdzi un izprast katra šī mārketinga virziena īpatnības un aktuālās tendences, apzināt izdevīgākos risinājumus abu virzienu saskarē ir būtiski, un par to mēs runāsim šajā nodarbībā seminārā.
Renāte Cāne (Rīga), komunikācijas zinātnes doktore, BAT, RSU, ViA u.c. augstskolu docente sabiedrisko attiecību un mārketinga jomā, praktiķe dažādu sabiedrisko attiecību un mārketinga kampaņu vadīšanā ar vairāk nekā 20 gadu pieredzi.
No 21.30 Pirts
No 24.00 Naktsmiers 


Sestdiena, 13. maijs

Laiks Aktivitāte
No 8.00 Brokastis
9.00-10.45 Kā gūt veiksmīgu publicitāti masu medijos
Tas ir mūžsens jautājums – vai žurnālistiem interesē preses relīzes un vai viņi nāk uz preses konferencēm? Atbilde uz šo jautājumu pēdējo 15 gadu laikā nav mainījusies – visu nosaka saturs. Kā gūt publicitāti – uzsākt medijos jaunu tēmu un nodrošināt saistošu informāciju presei, portāliem, radio un TV?
Baiba Ābelniece (Rīga), komunikācijas zinātnes maģistre, viena no grāmatas “Riska un krīzes komunikācija” autorēm, AS “Citadele banka” ārējās komunikācijas vadītāja, sabiedrisko attiecību praktiķe ar vairāk nekā 15 gadu pieredzi. Strādājusi “Latvenergo”, “Hipotēku bankā”, un ir pieredze darbā aģentūrā. Studējusi Igaunijā un Somijā. Lekcijas pasniegusi BAT un LiepU komunikācijas zinātnes studentiem.
11.00-12.45 Sociālo mediju loma publicitātes veidošanā
Kristīne Tjarve (Rīga), Latvijas Asociācija sabiedrisko attiecību profesionāļiem valdes priekšsēdētāja, Imanta Ziedoņa fonds „Viegli” komunikācijas projektu vadītāja, Latvijas Kultūras koledžas lektore, vairāk nekā 12 gadu praktiska pieredze sabiedrisko attiecību un mārketinga kampaņu vadīšanā (Tūrisma attīstības valsts aģentūra, koncertaģentūra “Baltic Music Promotions Latvija”, “Galleria Riga”, “Rīgas Dzirnavnieks”, “Laima”, “Bite” u.c.)
13.00 Pusdienas
14.00-15.45 Pamatnosacījumi veiksmīgai komunikācijai kritiskās situācijās
Vadības komandas izveide. Situācijas vadības “grožu” pārņemšana savās rokās. Risku situāciju nošķiršana no krīžu situācijām. Komunikācijas plāna izveide. Darbības taktikas.
Rita Voronkova (Rīga), komunikācijas zinātnes maģistre, viena no pirmajām sabiedrisko attiecību speciālistēm Latvijā, specializējusies krīzes un pārmaiņu vadībā, ar profesionālu pieredzi vadošajās SA disciplīnās. Palīdzējusi tādiem klientiem kā Laima, Latvijas Balzams, Rīgas piena kombināts, Hanzas maiznīcas, Fazer, Balticovo, Rīgas miesnieks, Tukuma piens, Spilva, Staburadze, Latfood, Tele2, Lattelecom, Statoil, Hipotēku banka, GE Money, Latvenergo, Lauma, Mēness aptieka, Recipe Plus, Aizkraukles slimnīca, TC Mols, TC Alfa, u.c.
16.00 Noslēguma pasākums
Noslēguma aplis
Aptauja
Sertifikātu izsniegšana
Kliņģeris, tēja / kafija


Dalībnieki:

Iestāžu un uzņēmumu vadītāji, sabiedrisko attiecību, mārketinga, masu mediju u.c. komunikācijas jomu praktiķi, kā arī citi interesenti

Pieteikšanās:

Zvaniet pa tālr. 26354505

vai rakstiet uz e-pastu: info@pureacademy.lv, norādot savu vārdu, uzvārdu, pārstāvēto  organizāciju un amatu, tālruņa numuru, e-pasta adresi

Dalības maksa:

158,00 EUR

Dalības maksā ir iekļauta nakšņošana, visas programmā iekļautās aktivitātes, vieglas brokastis, pusdienas, vakariņas, tēja, kafija, uzkodas.

Pieteikties uz atsevišķiem semināriem nav iespējams.

Atlaide – 20,00 EUR!

  • mūsu regulārajiem, ilgstošajiem klientiem,
  • augstskolu studentiem,
  • piesakoties divatā un vairākiem kopā.

Atlaides nesummējas!

Uzmanību!

Piesakoties 50% dalības maksas jāsamaksā 5 dienu laikā! Lūgums ņemt vērā, ka, nesamaksājot norādītajā laikā, vieta tiek zaudēta. Var maksāt arī visu maksu uzreiz. Maksājumam pilnā apmērā jābūt veiktam līdz 10. maijam.

Pēc 30.04.2017. iemaksātā dalības maksa netiek atmaksāta, ja tomēr nolemjat pasākumā nepiedalīties. Vietu iespējams uzdāvināt citam dalībniekam vai iemaksāto summu novirzīt citu mūsu piedāvāto aktivitāšu apmaksai.

Vieta un nakšņošana

Pasākums notiks atpūtas vietā “Ķīši” (www.kisi.lv), kas atrodas Alsungas novadā pie Zvirgzdu ezera, lielākais un skaistākais ezers novadā.

Nakšņošana būs vienvietīgās gultās.

Par papildus maksu (30-40 eiro / diennaktī) iespēja nakšņot atsevišķā atpūtas mājiņā.

 

Dalībnieku skaits ierobežots, tāpēc aicinām pieteikties laicīgi!

Noslēgumā dalībniekiem tiks izsniegtas apliecības!

Situācijas analīze. Stratēģijas izvēle. Taktiskais plāns un tā realizēšana. Secinājumi un tālākās komunikācijas nodrošināšana.


Komentēt