Seminārs “Integrētās mārketinga komunikācijas tendences”

PR mājaslapas banneri-01

Sadarbībā ar aģentūru “JDP Integrated Communications” piedāvājam semināru

“INTEGRĒTĀS MĀRKETINGA KOMUNIKĀCIJAS TENDENCES”

25. februārī plkst. 14.00 – 16.00 TIEŠSAISTĒ

Kā veidot efektīvu komunikāciju, lai sasniegtu izvirzītos mērķus. Kā saka semināra vadītāja Jolanta Derkevica-Pilskunga, kodīsim pa gabaliņam! Vairs nav stilīgi runāt par “parasto” mārketingu. Mūsdienu komunikācija ir integrēta, bet pastāvēs, kas mainīsies.

Semināra tēmas:

    • Kustība tendenču aspektā: aktuālās un kutelīgās tēmas
    • Vai (Kad!) uz ierastajiem podkastiem un blogiem iestāsies aklums
    • Kā strādā klientu veidots saturs un iesaiste
    • Katram gadījumam piemērojama cita mārketinga piltuve, īpaši B2B sektorā
    • E-komercija nu jau arī sociālajos tīklos
    • Atgriežamies pie nostaļģijas
    • Personiskie zīmoli “uzņem apgriezienus”

To visu svarīgi pasniegt riecienprocesā – šeit un pa gabaliņam. Kursā apskatīsim tips&tricks, piemērus, kā arī piemērotus risinājumus.

Jolanta Derkevica–Pilskunga, uzņēmēja – aģentūras JDP Integrated Communications vadītāja, SIA DaJo valdes priekšsēdētāja. Integrētās mārketinga komunikācijas un zīmolvadības projektu vadītāja. Doktora zinātniskais grāds – plašsaziņas līdzekļu un komunikācijas nozarē. Vairāku publikāciju autore. Biznesa augstskola “Turība” docente, doktora studiju programmas “Komunikācijas vadība” un maģistra studiju programmas “Sabiedriskās attiecības” direktore. Monogrāfijas “Domino Effect in Risk and Crisis Communication. Management and legal aspects” (2021) autore.

 

Dalības maksa: 28 EUR

Pieteikuma veidlapa: ŠEIT

 

Uzzini vairāk, zvani vai raksti!

Tālr. 26354505

E-pasts: info@pureacademy.lv

 

Uz tikšanos!


Komentēt