31. martā plkst. 17.30-19.30 TIEŠSAISTĒ
Kā veidot efektīvu komunikāciju, lai sasniegtu izvirzītos mērķus. Kā saka semināra vadītāja Jolanta Derkevica-Pilskunga, kodīsim pa gabaliņam! Vairs nav stilīgi runāt par “parasto” mārketingu. Mūsdienu komunikācija ir integrēta, bet pastāvēs, kas mainīsies.






Personiskie zīmoli "uzņem apgriezienus"
To visu svarīgi pasniegt riecienprocesā – šeit un pa gabaliņam. Kursā apskatīsim tips&tricks, piemērus, kā arī piemērotus risinājumus.
Jolanta Derkevica–Pilskunga, uzņēmēja – aģentūras JDP Integrated Communications vadītāja, SIA DaJo valdes priekšsēdētāja. Integrētās mārketinga komunikācijas un zīmolvadības projektu vadītāja. Doktora zinātniskais grāds – plašsaziņas līdzekļu un komunikācijas nozarē. Vairāku publikāciju autore. Biznesa augstskola “Turība” docente, doktora studiju programmas “Komunikācijas vadība” un maģistra studiju programmas “Sabiedriskās attiecības” direktore. Monogrāfijas “Domino Effect in Risk and Crisis Communication. Management and legal aspects” (2021) autore.

38 EUR (veicot maksājumu pēc 20. marta)
- pēc pieteikuma aizpildīšanas, saņemot no mums informāciju par maksāšanas veikšanas kārtību u.c.
- tagad uzreiz, spiežot ŠEIT
Pieteikuma veidlapa: ej.uz/marketinga_komunikacija
E-pasts: info@pureacademy.lv
