Digitālais mārketings un digitālās sabiedriskās attiecības
Profesionālās pilnveides programma "Digitālais mārketings un digitālās sabiedriskās attiecības"
Prasības uzņemšanai: pamatizglītība
Mācību apjoms: 160 akad. stundas
Programmas mērķis:
Izglītības procesā sniegt iespējas apgūt šādas kompetences, zināšanas un prasmes
- Izprast digitālā mārketinga un digitālo sabiedrisko attiecību lomu integrētās komunikācijas īstenošanā un izstrādāt integrētās komunikācijas stratēģiju digitālai videi.
- Pielietot digitālā mārketinga un digitālo sabiedrisko attiecību instrumentus.
- Īstenot veiksmīgu integrēto komunikāciju digitālajā vidē.
- Izmantot IT rīkus vizuālu un audiovizuālu vēstījumu un modernu prezentāciju veidošanai (Tendences audio, video un foto izmantošanā IT rīki attēlu apstrādei un rediģēšanai, IT rīki skaņas ierakstīšanai, apstrādei un rediģēšanai, IT rīki video apstrādei, rediģēšanai un montāžai, jaunākās prezentāciju veidošanas lietotnes u.c.).
Programmas saturs:
- Digitālā mārketinga un digitālo sabiedrisko attiecību instrumenti (sociālie mediji, mājas lapa, e-pasti, mobilie tālruņi u.c.)
- Integrētās komunikācijas īstenošana digitālā vidē
- IT rīki vizuāla un audiovizuāla vēstījuma veidošanai (Tendences audio, video un foto izmantošanā IT rīki attēlu apstrādei un rediģēšanai, IT rīki skaņas ierakstīšanai, apstrādei un rediģēšanai, IT rīki video apstrādei, rediģēšanai un montāžai, jaunākās prezentāciju veidošanas lietotnes u.c.)
- Mārketinga un sabiedrisko attiecību īstenošana digitālā vidē
Dalībniekiem ar bezdarbnieka statusu, izmantojot NVA kuponus - bezmaksas!
Noslēgumā – profesionālās pilnveides apliecības!
Uzzini vairāk: tālr. 26354505, e-pasts: info@pureacademy.lv