Digitālais mārketings un digitālās sabiedriskās attiecības konkurētspējas paaugstināšanai
Profesionālās pilnveides programma
“Digitālais mārketings un digitālās sabiedriskās attiecības konkurētspējas paaugstināšanai"
Apjoms: 160 akadēmiskās stundas
Teorija: 64 stundas
Praktiskie darbi: 96 stundas
Programmas mērķis: Izglītības procesā sniegt iespējas apgūt šādas kompetences, zināšanas un prasmes
- Izprast mārketinga un sabiedrisko attiecību būtību, to funkcijas un īstenošanas iespējas
- Iepazīt digitālās vides daudzveidību (Digitālais mārketings un digitālā mārketinga komunikācija; Digitālās sabiedriskās attiecības; Integrētā komunikācija; Digitālās vides attīstība un daudzveidība)
- Pielietot digitālā mārketinga un digitālo sabiedrisko attiecību instrumentus (Sociālie mediji; Reklāma; Mājas lapa; E-pasti; Mobilie tālruņi u.c.)
- Īstenot veiksmīgu integrēto komunikāciju digitālajā vidē (Saturiski bagāta vēstījuma izveide; Viedokļu līderu iesaiste; Auditorijas iesaiste; Komunikācijas biežums un labākais laiks; Komunikācijas tonis; Reaģēšana uz kritiku un sūdzībā; Meklētājprogrammu optimizācija (SEO); Biežāk pieļautās kļūdas; Dizaina nozīme; Tendences audio, video un foto izmantošanā).
- Izmantot IT rīkus vizuālu un audiovizuālu vēstījumu veidošanai (IT rīki attēlu apstrādei un rediģēšanai; IT rīki skaņas ierakstīšanai, apstrādei un rediģēšanai; IT rīki video apstrādei, rediģēšanai un montāžai u.c.).
- Izstrādāt un īstenot integrētās komunikācijas stratēģiju digitālā vidē.
Prasības uzņemšanai: pamatizglītība
Mācību priekšmeti:
- Digitālais mārketings un digitālās sabiedriskās attiecības (Mārketinga un sabiedrisko attiecību īstenošana digitālā vidē; Digitālā mārketinga un digitālo sabiedrisko attiecību instrumenti; Integrētās komunikācijas īstenošana digitālā vidē; IT rīki vizuāla un audiovizuāla vēstījuma veidošanai; Integrētās komunikācijas stratēģijas izstrāde digitālai videi)
- Mārketings un sabiedriskās attiecības komercdarbībā (Mārketinga un sabiedrisko attiecību būtība; Mārketings komercdarbībā; Sabiedriskās attiecības komercdarbībā)
- Noslēguma pārbaudījumi
Plānotie pasniedzēji:
Inga Sprice – sociālo zinātņu doktore komunikācijas zinātnē (Dr. sc. com.), SIA “PURE Academy” valdes locekle, Profesionālās tālākizglītības iestādes “PURE Academy” direktore. Liepājas Universitātes docente, vairāk nekā 20 gadu darba pieredze pedagoģiskā darbā un vairāk nekā 10 gadu darba pieredze sabiedriskajās attiecībās.
Kristīne Tjarve - izglītības zinātņu maģistre, komunikācijas nozares un projektu vadības praktiķe ar vairāk nekā 17 gadu pieredzi dažādās nozarēs, uzņēmuma "C SMART" vadītāja. Vairāku Latvijas izglītības iestāžu mācībspēks projektu vadības, sabiedrisko attiecību un komunikācijas programmās.
Inga Bandeniece – profesionālais maģistra grāds uzņēmējdarbības vadībā (Mg. oec.), mūsdienīgu digitālo rīku izmantošanas kursu un programmu vadītāja dažādās mācību iestādēs.
Dalības maksa: 400 EUR; dalībnieka līdzmaksājums - 10% (40,00 EUR)
Noslēgumā dalībniekiem tiks izsniegta apliecība par profesionālās pilnveides izglītību!
Pieteikšanās: ŠEIT
www.macibaspieaugusajiem.lv
Tālr. 26354505, e-pasts: info@pureacademy.lv