PURE PR 2021 lektori
Šī gada 19. maijā jau 5. reizi notika konference "PURE PR 2021", kurā piedalījās 8 augsta līmeņa profesionāļi!
Esam droši - arī nākamajā konferencē jomas eksperti sagādās mums jaunas idejas un kreatīvus padomus savas profesionalitātes attīstībai!
Seko līdzi jaunumiem un piesakies - nākamā konference plānota 23. martā 2022. gadā!
2021. gada konferences lektori:
Sociālo mediju džungļi jeb daži instrumenti darbā ar zīmola mērķauditorijām
Kristīne Tjarve, izglītības zinātņu maģistre ar vairāk nekā 15 gadu pieredzi sabiedrisko attiecību un mārketinga projektu vadībā dažādās nozarēs, kas iegūta gan darbā sabiedrisko attiecību aģentūrā, gan arī uzņēmumos. Astoņus gadus bijusi dažādos amatos Latvijas Asociācijā sabiedrisko attiecību profesionāļiem – no izpildsekretāres līdz valdes priekšsēdētājai. Biznesa augstskolas “Turība” studiju programmas “Sabiedriskās attiecības” vadītāja un vairāku augstskolu lektore
Ņammīgu reklāmas tekstu veidošana
Jolanta Derkevica–Pilskunga, uzņēmēja – aģentūras JDP Integrated Communications vadītāja, SIA DaJo valdes priekšsēdētāja. Integrētās mārketinga komunikācijas un zīmolvadības projektu vadītāja. Doktora zinātniskais grāds – plašsaziņas līdzekļu un komunikācijas nozarē. Vairāku publikāciju autore. Biznesa augstskola “Turība” docente, doktora studiju programmas “Komunikācijas vadība” un maģistra studiju programmas “Sabiedriskās attiecības” direktore. Monogrāfijas “Domino Effect in Risk and Crisis Communication. Management and legal aspects” (2021) autore.
Sadarbība ar masu medijiem: robežas un riski
Līga Krapāne, reklāmas, mārketinga un sabiedrisko attiecību speciāliste ar daudzu gadu profesionālo pieredzi šai jomā, Latvijas Republikas Valsts kontroles Sabiedrisko attiecību un iekšējās komunikācijas daļas vadītāja, iepriekš vairāku valsts prezidentu un premjera preses sekretāre.
Kāpēc par mums neviens neraksta jeb publicitātes stūrakmeņi
Gunārs Klēģers, 19 gadu eksperta pieredze sabiedrisko attiecību nozarē, īstenojot dažāda mēroga komunikācijas kampaņas un projektus gan privātajam, gan valsts
sektoram. Vairāku praktisku semināru un apmācību kursu autors. Kopš 2018. gada – PR aģentūras “Nords Porter Novelli” vadītājs, iepriekš – PR aģentūras ”Mediju tilts/Burson-Marsteller” partneris un korporatīvās komunikācijas direktors.
Komunikācijas etiķete pārmaiņu vadībā: savstarpējas saziņas un attiecību rādītājs
Jana Trahimoviča, profesionālā maģistra grāds sociālajās zinātnēs (pārvaldība un komunikācija) un sociālo zinātņu maģistra grāds politikas zinātnē. Protokola un etiķetes eksperte ar vairāk nekā 15 gadu profesionālo pieredzi šajā jomā. Vadījusi Valsts prezidenta protokola nodaļu, Latvijas prezidentūras ES Padomē Sekretariāta protokolu, šobrīd turpina strādāt Ārlietu ministrijā. Vieslektore LU, ViA, EKA, atsevišķu lekciju izstrāde un semināru vadīšana RSU, NAA, LiepU, VAS, pašvaldībās un dažādos uzņēmumos. Lekciju tēmas ietver protokolu un etiķeti, pasākumu organizēšanu, komunikācijas jomu.
Pārmaiņu vadība: nevardarbīga organizācijas iekšējā komunikācija
Ieva Zaumane, komunikācijas vadības eksperte ar vairāk nekā 17 gadus pieredzi, Uzņēmuma Ieva Zaumane Systemic Change dibinātāja, praktizējoša vadības konsultante, Dienas Bizness Personāla vadības rokasgrāmatas līdzautore, starptautisku publikāciju autore un zinātnisko konferenču dalībniece, On-line kursa “Kā kļūt par izcilu vadītāju” autore, sertificēts APC koučs, sertificēta organizāciju sistēmdinamiku speciāliste un sistēmisko sakārtojumu fasilitatore.
Pandēmija kā pārmaiņu vadības vingrinājums
Toms Didrihsons, pārtikas nozares profesionālis ar Latvijā gūtu ilgstošu profesionālo pieredzi vadošu pārtikas uzņēmumu darbībā, strādājot dažādos darbības virzienos, kas veido viņa visaptverošo izpratni par komplekso pārtikas uzņēmumu darbību. Viņam ir vairāk nekā 16 gadu pieredze vadošos amatos Ziemeļvalstu pārtikas uzņēmumu grupas “Orkla” uzņēmumos Latvijā. Toms ar lepnumu pārstāv tādus Latvijā labi zināmus un iemīlētus zīmolus kā “Laima”, “Selga”, “Staburadze”, “Ādažu Čipsi”, “Spilva”, “Gutta” un citus, kas kādreiz darbojās atsevišķi, bet tagad ir apvienoti uzņēmumā “Orkla Latvija” saglabājot visus zīmolus, produktu portfeļus un ražošanas procesus.
Pie kausa pēc kara jeb Kāda būs komunikācija "pēc krīzes"?
Ivars Svilāns, komunikācijas praktiķis ar vairāk nekā 25 gadu pieredzi medijos un biznesa vidē. Latvijas Bankas Komunikācijas pārvaldes vadītājs, pirms tam RTU Sabiedrisko attiecību departamenta direktors, Hansabankas (Swedbank) sabiedrisko attiecību vadītājs, "Maxima Latvija" pārmaiņu komandas loceklis un korporatīvo attiecību vadītājs. LASAP valdes loceklis. Vieslektors augstskolās un praktisks padomdevējs gudriem biznesa cilvēkiem.