Digitālais mārketings un digitālās sabiedriskās attiecības
Pilns nosaukums: 10_3_M_Digitālais mārketings un digitālās sabiedriskās attiecības
Programmas kopa: 10_M_Digitālā mārketinga analīze (Svarīgi, aizpildot pieteikuma veidlapu!)
Galvenās tēmas:
- Digitālā mārketinga un digitālo sabiedrisko attiecību instrumenti (sociālie mediji, mājas lapa, e-pasti, mobilie tālruņi u.c.)
- Integrētās komunikācijas īstenošana digitālā vidē
- IT rīki vizuāla un audiovizuāla vēstījuma veidošanai (Tendences audio, video un foto izmantošanā IT rīki attēlu apstrādei un rediģēšanai, IT rīki skaņas ierakstīšanai, apstrādei un rediģēšanai, IT rīki video apstrādei, rediģēšanai un montāžai, jaunākās prezentāciju veidošanas lietotnes u.c.)
- Mārketinga un sabiedrisko attiecību īstenošana digitālā vidē
Apjoms: 60 akad. h + 20 akad. h individuālā praktiskā mācīšanās
Iesaistes nosacījumi: datorlietošanas prasmes vidējā līmenī (DigComp 3.-4. līmenis)
Nodarbību laiks:
Skatīt CV un vakanču portālā!
Nodarbības notiek ATTĀLINĀTI Zoom platformā.