Sazinies ar mums: 26354505; info@pureacademy.lv
Grozs 0

Digitālais mārketings un digitālās sabiedriskās attiecības

Pilns nosaukums: 10_3_M_Digitālais mārketings un digitālās sabiedriskās attiecības

Programmas kopa: 10_M_Digitālā mārketinga analīze (Svarīgi, aizpildot pieteikuma veidlapu!)

Galvenās tēmas:

  • Digitālā mārketinga un digitālo sabiedrisko attiecību instrumenti (sociālie mediji, mājas lapa, e-pasti, mobilie tālruņi u.c.)
  • Integrētās komunikācijas īstenošana digitālā vidē
  • IT rīki vizuāla un audiovizuāla vēstījuma veidošanai (Tendences audio, video un foto izmantošanā IT rīki attēlu apstrādei un rediģēšanai, IT rīki skaņas ierakstīšanai, apstrādei un rediģēšanai, IT rīki video apstrādei, rediģēšanai un montāžai, jaunākās prezentāciju veidošanas lietotnes u.c.)
  • Mārketinga un sabiedrisko attiecību īstenošana digitālā vidē

Apjoms: 60 akad. h + 20 akad. h individuālā praktiskā mācīšanās

Iesaistes nosacījumi: vismaz vidējā izglītība, datorlietošanas prasmes vidējā līmenī (DigComp 3.-4. līmenis)

Nodarbību laiks:

15.05.-26.06.2024. (tiks precizēts)

pirmdienās un trešdienās no plkst. 18.00 līdz 21.30 + patstāvīgais darbs